Jak poznać dobrą stronę www

tokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za

Jak poznać dobrą stronę www projektowanie stron internetowych rybnik

Definicja e-handlu w Wiki

Według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel1 (e-commerce) obejmuje transakcje, które dokonywane są poprzez sieci oparte na protokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Sam termin e-commerce wszedł do powszechnego użycia dopiero w 1997 roku, a wykreowany został przez IBM.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Sklep internetowy dla każdego

Sklepy internetowe to obecnie bardzo prężnie rozwijająca się dziedzina współczesnego handlu. Wiele osób korzysta z tego sposobu na sprzedaż, ponieważ jest to o wiele tańszy sposób na zarobienie w krótkim czasie naprawdę sporej ilości pieniędzy. Jak zachęcić klientów do korzystania z naszych usług?

Przede wszystkim warto zadbać o to, aby nasz sklep był bardzo profesjonalny. Najlepiej utworzenie takiego sklepu warto zlecić osobom, które mają już spore doświadczenie w tej dziedzinie. Wiele firm informatycznych i marketingowych świadczy obecnie usługi w zakresie tworzenia sklepów internetowych. Warto więc skorzystać z takich usług, jeśli tylko chcemy zająć się sprzedażą w sieci.


Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny